Varför rubrik??

Varför måste de göra om blogg.se för?? Den var ju så bra och lätt att förstå.
Nú är det mycket krångligare, och det tog mig en kvart att hitta kommentarerna...
 
Äsch, jag får väl börja vänja mig.... Någon som håller med om att det är så himlans jobbigt???
Det måste det ju finnas...
 
Jaja, snart ska  jag, mamma, pappa och syrran till Wira Bruk och bada i Wiren innan vi ska samlas före
pjäsen... Det är typ 23 plus i vattnet, jummy jummy♥ Men innan vi åker dit, ska vi äta lunch och så...
Sen tar det typ 40 min att åka dit. Ska nog ta med hörlurar och mobil. Eller, såklart mobilen ska med!!!
 
Det känns så tråkigt att det snart är slut i Wira, men det finns ju fler år som jag SKA  vara med på... Haha!!!
 
Skriver mer i kväll, eller imorgon, kram♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: